بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


همراهی فتح الله زاده برای سفر علی کریمی به کنفدراسیون آسیا
علی فتح الله زاده به فاصله چند روز پس از حضورش در کنار تیم استقلال راهی کشور مالزی شد تا همراه نماینده ایران در این مراسم مهم باشد علی کریمی به عنوان کاندیدای برتر انتخابات بهترین‌های آسیا قرار دارد و با اینکه وی از تیم پرسپولیس جزو کاندیداها قرار گرفته است ، مدیریت استقلال وی را در این سفر همراهی کرد تا پس از اتمام این مراسم به تهران بازگشته و اعضای تیم استقلال را همراهی کند.
مدیریت آبی‌ها، اواسط هفته به مالزی سفر کرده است و قرار است که عصر جمعه از این کشور به تهران بازگردد. وی در حالی به این کشور سفر کرده است که در بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان حضور ندارد و قبل از عزیمت توصیه های لازم را ارائه کرده است تا سرمربی این تیم نهایت استفاده را از شرایط به وجود آمده در بازی با فولاد خوزستان داشته باشد زیرا این بازی و امتیازش برای استقلال حائز اهمیت است، از طرفی علی فتح الله زاده معتقد است که این دو بازی باقی مانده در نیم فصل می‌تواند شرایط را برای استقلال تغییر دهد زیرا از هر جهت برای این تیم حائز اهمیت است و قلعه نوعی باید آن را جدی بیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 9 / 1391برچسب: انتخاب بهتربن های آسیا,علی کریمی,فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com